Shop More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
April 28, 2013
Image Size
4.5 KB
Resolution
50×50
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
276
Favourites
17 (who?)
Comments
20
×
Tord Lick!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! by NadjaGreen Tord Lick!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! by NadjaGreen
Yeah... I made this. My first upload (besides my avatar) WHOA!!! Yay!

If you wanna use it for something that's fine, but let me know, ok?
Add a Comment:
 
:iconblackisme:
blackisme Featured By Owner May 9, 2013
oh andf im the friend then
yes i could this girl is just plain artistic
watch her if u can
Reply
:iconblackisme:
blackisme Featured By Owner May 9, 2013
:spyed:
:fella:
soz if dont work
watch me plzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
:devil:
Reply
:iconiamtherainbow1:
IAmTheRainbow1 Featured By Owner May 6, 2013  Student
dis is soooooooooooooooooooooooo cute
I cant believe you made it...
Reply
:iconnadjagreen:
NadjaGreen Featured By Owner May 6, 2013  Hobbyist Digital Artist
I used Saniliana's base and GrowlitheArtistGirl's instructions

Yeah my friend couldn't believe I made it either
It's not actually that hard

:iconhappytordplz: Thanks, your praise for it means a lot to me
Reply
:iconnadjagreen:
NadjaGreen Featured By Owner May 8, 2013  Hobbyist Digital Artist
Wait a minute... That is you. *facepalm*
Reply
:iconblackandscary:
Blackandscary Featured By Owner May 4, 2013
Arrrrrrrrrrhh who can't love tord Apparently I'm quite like him who r u most like
Reply
:iconnadjagreen:
NadjaGreen Featured By Owner May 4, 2013  Hobbyist Digital Artist
You did that quiz too? What, the one with 12 boxes for each character? Yeah, I really didn't see it coming, but I'm most like Tom. A lot of the questions were about being random and stuff, I am the Queen of Random. Oh yes. I am more Random than Random Dent (H2G2 5 reference, LOL)
On another quiz it said I was most like Edd (that would make more sense)
Reply
:iconblackandscary:
Blackandscary Featured By Owner May 5, 2013
Lol hahahah
Reply
:iconnadjagreen:
NadjaGreen Featured By Owner May 6, 2013  Hobbyist Digital Artist
Yeah. My friend is very negative and stuff, so when she got Tord, I was not in the least surprised
Reply
:iconblackandscary:
Blackandscary Featured By Owner May 9, 2013
Lol
Reply
Add a Comment: